Articolul precedent |
Articolul urmator |
726 101 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 13:22 |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana. Motivaţia intrinsecă la studenţii cu profil pedagogic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 132-136. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 132-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article contents theoretical and empirical researches concerning internal motivation and motivation factors decisive for professional determination. It was established the different internal motivation factors (profession prestigiousness, interests, education quality, institution accreditation, salary etc.) which are attributable for professional determination and important for integral personality developing. |
||||||
|