Motivaţia intrinsecă la studenţii cu profil pedagogic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
726 101
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 13:22
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana. Motivaţia intrinsecă la studenţii cu profil pedagogic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 132-136. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Motivaţia intrinsecă la studenţii cu profil pedagogic


Pag. 132-136

Antoci Diana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2019


Rezumat

The present article contents theoretical and empirical researches concerning internal motivation and motivation factors decisive for professional determination. It was established the different internal motivation factors (profession prestigiousness, interests, education quality, institution accreditation, salary etc.) which are attributable for professional determination and important for integral personality developing.