Articolul precedent |
Articolul urmator |
510 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-04-18 21:32 |
SM ISO690:2012 MOROZAN, Olga. Introducing skype in adolescent EFL classroom. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 86-89. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 86-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper discusses how Skype can be used to: empower ESL/EFL teachers and tutors to incorporate a simple and popular technology into their teaching practice; give presentations and workshops; and be a stepping stone to using more sophisticated technology in the adolescent classroom. This way, Skype can help EFL teachers improve their technology literacy and increase their confidence using technology in the classroom, providing an excellent stepping stone in using more sophisticated technologies. |
||||||
|