Introducing skype in adolescent EFL classroom
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
506 3
Ultima descărcare din IBN:
2020-04-18 21:32
SM ISO690:2012
MOROZAN, Olga. Introducing skype in adolescent EFL classroom. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 86-89. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Introducing skype in adolescent EFL classroom

Utilizarea Skype-ului în instruirea adolescenţilor


Pag. 86-89

Morozan Olga
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2019


Rezumat

This paper discusses how Skype can be used to: empower ESL/EFL teachers and tutors to incorporate a simple and popular technology into their teaching practice; give presentations and workshops; and be a stepping stone to using more sophisticated technology in the adolescent classroom. This way, Skype can help EFL teachers improve their technology literacy and increase their confidence using technology in the classroom, providing an excellent stepping stone in using more sophisticated technologies.