Jocurile didactice în continuitatea formării reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
651 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 15:08
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Jocurile didactice în continuitatea formării reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 25-27. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Jocurile didactice în continuitatea formării reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani


Pag. 25-27

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2019


Rezumat

Educational game is a series of actions and operations that along with relaxation, good humor and joy, pursues objectives of intellectual, technical, moral, physical training of child. Incorporated into teaching, the element of the game printed to educational activity an attractive character, which makes the child to be more active in learning activities. Motivation through the game, is favoring formation of representations of objects outside the world, ensure continuity in the formation of mathematical representations at different levels and age groU.P.S..