Articolul precedent |
Articolul urmator |
651 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 15:08 |
SM ISO690:2012 PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Jocurile didactice în continuitatea formării reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 25-27. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 25-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educational game is a series of actions and operations that along with relaxation, good humor and joy, pursues objectives of intellectual, technical, moral, physical training of child. Incorporated into teaching, the element of the game printed to educational activity an attractive character, which makes the child to be more active in learning activities. Motivation through the game, is favoring formation of representations of objects outside the world, ensure continuity in the formation of mathematical representations at different levels and age groU.P.S.. |
||||||
|