Aspecte privind formarea iniţială a tinerilor pedagogi de chimie în contextul reformelor educaţionale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1161 8
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-30 09:34
SM ISO690:2012
VELIŞCO, Nadejda, DRAGALINA, Galina, KUDRIŢKAIA, Svetlana, REVENCO, Mihail, CHETRUŞ, Petru. Aspecte privind formarea iniţială a tinerilor pedagogi de chimie în contextul reformelor educaţionale . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2009, nr. 5(25), pp. 136-138. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(25) / 2009 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Aspecte privind formarea iniţială a tinerilor pedagogi de chimie în contextul reformelor educaţionale

Pag. 136-138

Velişco Nadejda, Dragalina Galina, Kudriţkaia Svetlana, Revenco Mihail, Chetruş Petru
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

A short analysis of the expertise of the Department of Chemistry and Chemical Technology concerning the initial formation of the young teachers of chemistry is presented in the light of the Bologna's Convention requirements. The formation is undertaken, following the main steps of the chemical education: fundamentals of chemistry - pedagogical education- teaching methodology- pedagogical practice- License Diploma and post university training. The place of the new aspects such as ecology, use of computer, skills of modeling etc. in university program of the first cycle is discussed.