Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
695 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 13:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.02 (13) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Lucia. Gândirea critică – o competență transversală în contextul învățământului modern. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 1(41), pp. 17-25. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(41) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.02 | ||||||
Pag. 17-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă mai multe interpretări, contradictorii, ale conceptului de „gândire critică‖ și o sinteză a definițiilor existente în literatura de specialitate. Gândirea critică nu se bazează pe acumularea de informații, ci pe dezvoltarea competenței de a procesa informații, observații, interpretări, de a formula judecăți, inferențe, de a recunoaște inconsecvențele sau erorile logice într-o linie de raționament etc |
||||||
Cuvinte-cheie gândire critică, efort intelectual, inferență, raţionament, judecată, critical thinking, persistence, intellectual effort, inférence, reasoning, judgment |
||||||
|