Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
614 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-17 14:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 CARTALEANU, Tatiana. Proiectele de învăţare: de la concepţie la evaluarea extra muros. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 23-27. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 23-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la modalitatea prin care o instituţie de învăţământ ar putea conceptualiza şi desfăşura învăţarea prin proiecte cu subiecte inspirate din viaţa comunităţii, participând nemijlocit la soluţionarea unor probleme care, pe de o parte, ar fi inspirate din conţinuturile curriculare la diferite materii şcolare şi competenţele specifice urmărite de acestea, într-o abordare monodisciplinară, transdisciplinară, interdisciplinară sau multidisciplinară, iar pe de altă parte, ar avea în obiectiv sarcinile arzătoare ale acestei comunităţi, a căror rezolvare este posibilă cu participarea elevilor. Sunt examinate câteva etape şi variante de sarcini prin care se poate evolua de la un proiect individual monodisciplinar la unul de anvergură, interesant atât pentru elevii care îl vor realiza şi pentru profesorii care îi vor ghida, cât şi pentru întreaga comunitate, al cărei rol va fi mai întâi de furnizor de informaţii şi date, iar apoi – de evaluator extra muros. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect de învăţare, monodisciplinar, interdisciplinar, transdisciplinar, evaluare autentică, învăţare prin cooperare, learning project, monodisciplinary, interdisciplinary, Transdisciplinary, authentic assessment, learning through cooperation |
||||||
|