Criteria for determining disability and limiting its social impact
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
721 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 15:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.96+316.6 (1)
Psihologie (3416)
Psihologie socială (983)
SM ISO690:2012
MREISAT, Ammar. Criteria for determining disability and limiting its social impact. In: EcoSoEn, 2019, nr. 1-2, pp. 180-184. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 1-2 / 2019 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Criteria for determining disability and limiting its social impact

Criteriile de determinare a dizabilității și limitării impactului social

CZU: 159.96+316.6

Pag. 180-184

Mreisat Ammar12
 
1 Free International University of Moldova,
2 Primary school Tamra
 
 
Disponibil în IBN: 5 septembrie 2019


Rezumat

This article presents a comprehensive analysis of a possible delivery of social / environmental and optimal support for children with disabilities, especially the school going ones, in order to encourage a social inclusion-centered approach when it comes to their mental health and physical health. The prevalence of children with disabilities is not something special for the Republic of Moldova. This is a global problem. As an example, in the UK, about 800,000 children and young people, representing 6% of all young people (Labor and Pensions, 2017 UK), have a disability. According to the US Census of 2017, 2.8 million (5.2%) of school-aged people (aged 5 to 17) reported having a certain type of disability. People with disabilities are part of the human condition

Acest articol prezintă analiza complexă a unei posibile livrări de asistență socială / de mediu și optimă pentru copiii cu dizabilități, în special pentru cei de vârstă școlară, pentru a încuraja o abordare centrată pe incluziunea socială în ceea ce privește sănătatea mintală și fizică. Prevalența tinerilor cu dizabilități nu este ceva special pentru Republica Moldova. Aceasta este o problemă globală. Ca exemplu, în Marea Britanie, aproximativ 800.000 de copii și elevi, reprezentând 6% din totalul tinerilor (Departamentul Muncii și Pensii, 2017 UK), au o dizabilitate. Conform recensământului american din 2017, 2,8 milioane (5,2%) dintre persoanele de vârstă școlară (cu vârsta cuprinsă între 5 și 17 ani) au raportat că au un anumit tip de dizabilitate. Persoanele cu dizabilități fac parte din condiția umană.

Cuvinte-cheie
criteria, disability, health condition, deficiency, social assistance,

criterii, dizabilităţi, stare de sănătate, deficienţă, asistenta sociala