Communication in classes: case study on special education in Israel
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
734 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-27 15:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376 (661)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
SHIMRIT, Ochana. Communication in classes: case study on special education in Israel. In: EcoSoEn, 2019, nr. 1-2, pp. 171-179. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 1-2 / 2019 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Communication in classes: case study on special education in Israel

Comunicarea în clase: studiu de caz privind educația specială în Israel

CZU: 376
JEL: I 26

Pag. 171-179

Shimrit Ochana
 
Institute of International Relations of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 septembrie 2019


Rezumat

In order to promote Pervasive Development Disorder (PDD) students, very complex work is required in a communication class that is divided between adaptations (mirroring, construction, environment, time, and social rules) and mainly cognitive process work (emotions, pragmatics, vocabulary expansion of mental verbs). The daily application of the teacher's "real-time" cognition and "real-time" mediation is necessary for these children to become independent. The author of the article is a teacher in the media class for about 10 years. Over the years, the writer received weekly instruction from the media instructors who came to the school under the supervision of the Ministry of Education, as is customary in the communication classes, and learned from them about their disabilities. Each communication class has a large staff: an educator, a colleague, two assistants, and a paramedical staff. It is very important to cooperate with the professional staff to help advance the students. There are few students in each grade (6 on average), which allows personal attention that also contributes to the advancement and success of students.

Pentru a promova elevii cu Tulburări Pervazive de Dezvoltare (TPD), este nevoie de o muncă complexă în clasa de comunicare / media, împărțită înadaptare (oglindire, construcție, mediu, timp și reguli sociale) și, ce e mai important, de dezvoltare a proceselor cognitive (emoții, pragmatică, vocabular extinderea verbelormentale). Aplicarea zilnică a conoașterii cogniției și a medierii în timp real de către profesor este necesară pentru ca acești copii să devină independenți. Autorul articolului este profesor în clasă media de aproximativ 10 ani. De-a lungul anilor, autorul a primit instrucțiuni săptămânale de la instructorii media care au vizitat și monitorizat școală sub supravegherea Ministerului Educației, așa cum este obișnuit în clasele de comunicare, și apreluat de la ei cunoștințe despre dizabilitățile copiilor. Fiecare clasă de comunicare are un personal larg: un educator, un coleg, doi asistenți și personal paramedical. Pentru a ajuta elevii să avanseze este foarte importantă cooperarea între personalul profesional. În clasă sunt puțini copii (6 în medie), ceea ce permite să li se acorde atenție fiecărui în paret, fapt care contribuie, de asemenea, la avansarea și succesul elevilor.

Cuvinte-cheie
Communication impairment, Pervasive Development Disorder (PDD), Autism sequence, special education, social skills, educational program,

tulburări de comunicare, Tulburări Pervazive de Dezvoltare (PDD), secvență de autism, educaţie specială, abilităţi sociale, program educațional