Toybox as a health promotion tool in the world and in orthodox sector in Israel
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
625 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376 (684)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629)
SM ISO690:2012
PINCHASI, Sara. Toybox as a health promotion tool in the world and in orthodox sector in Israel. In: EcoSoEn, 2019, nr. 1-2, pp. 163-170. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 1-2 / 2019 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Toybox as a health promotion tool in the world and in orthodox sector in Israel

Toybox ca instrument de promovare a sănătății în lume și în sectorul ortodox din Israel

CZU: 376
JEL: I 26

Pag. 163-170

Pinchasi Sara
 
Institute of International Relations of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 septembrie 2019


Rezumat

The issue of healthy habitat becomes more urgent in modern times. The author noted the necessity of making a change in the nutrition habits of kindergarten children and their families, and chose to research the issue of educational health promotion. This paper focuses on educational health promotion in kindergartens, using the ToyBox model. The applicative value of the research is a multicomponent, kindergarten-based, intervention, focusing on the promotion of healthy snacking, physical activity and the reduction/ breaking up of sedentary time in preschool children. The main aim is to prevent overweight/obesity in early childhood.

Problema habitatului sănătos devine mai stringentă în epoca modernă. Autorii au remarcat necesitatea modificării obiceiurilor nutriționale ale copiilor din grădinițe și ale familiilor acestora și au ales să studieze problema promovării sănătății educaționale. Lucrarea se concentrează pe promovarea sănătății educaționale în grădinițe, folosind modelul ToyBox. Valoarea aplicativă a cercetării constă în prezentarea unei intervenții multiaspectuale, realizate în grădiniță, care se concentrează pe promovarea unui meniu sănătos, a activităților fizice și reducerea timpului petrecut în ocupații sedentare în mediul copiilor de vârstă preșcolară. Scopul principal este de a preveni supraponderabilitatea/obezitatea în copilăria timpurie.

Cuvinte-cheie
education, ToyBox model, health promotion, obesity, orthodox sector. Cuvinte cheie: educație, modelul ToyBox, promovarea sănătății, obezitate, sectorul,

educaţie, modelul ToyBox, promovarea sănătăţii, obezitate, sectorul ortodox