Utilizarea resurselor web 2.0 ın procesul de predare-ınvatare-evaluare ın liceu
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
670 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 10:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004 (83)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
SM ISO690:2012
CERNEI, Andriana, ZASTÎNCEANU, Liubov. Utilizarea resurselor web 2.0 ın procesul de predare-ınvatare-evaluare ın liceu. In: The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions, 7-8 decembrie 2018, Balti. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 67-73. ISBN 978-9975-3276-0-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions 2018
Conferința "The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions"
Balti, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Utilizarea resurselor web 2.0 ın procesul de predare-ınvatare-evaluare ın liceu

CZU: 37.02:004

Pag. 67-73

Cernei Andriana, Zastînceanu Liubov
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 5 iulie 2019


Rezumat

O ascendență deosebită în ultimii 20 de ani, o constituie, globalizarea și schimbările tehnologice – procesele ce stau la baza unei noi economii mondiale „pusăîn mișcare de tehnologii, alimentată de informații și condusă de cunoștințe” [1]. Răspândirea acestei noi economii globale are implicații majore în structura și scopurile instituțiilor educaționale. Perioada de actualitate a informației se micșorează continuu, iar gradul de acces la ea crește exponențial. Sistemul educațional nu mai poate fi axat doar, pe transmiterea unui set rigid de cunoștințe de la profesor spre elev într-o perioadă fixă de timp. Materialul de față propune o abordare a procesului instructiv-educativ în liceu, din perspectiva e-learning-ului, utilizând Tehnologiile Informaționale și Comunicaționale, în particular a resurselor Web 2.0. 

A particular rise in the last 20 years is globalization and technological change - the processes underpinning a new global economy "driven by information-driven and knowledgedriven technologies. The spread of this new global economy has major implications for the structure and purposes of educational institutions. Because the current information period is continuously decreasing and the degree of access to it increases exponentially, the educational system can no longer be focused on transmitting a rigid set of knowledge from the teacher to the student within a fixed period of time. This material proposes an approach to the educational process in high school from the perspective of e-learning, using Information and Communication Technologies, in particular Web 2.0 resources.

Cuvinte-cheie
e-learning, proces instructiv-educativ, instruire centrată pe cel ce învață, evaluare, instrumente Web 2.0,

e-learning, instructional-educational process, learner-centered training, evaluation, Web 2.0 tools