Articolul precedent |
Articolul urmator |
672 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 10:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (83) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana, ZASTÎNCEANU, Liubov. Utilizarea resurselor web 2.0 ın procesul de predare-ınvatare-evaluare ın liceu. In: The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions, 7-8 decembrie 2018, Balti. Balti, Republic of Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, pp. 67-73. ISBN 978-9975-3276-0-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions 2018 | ||||||
Conferința "The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions" Balti, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 67-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
O ascendență deosebită în ultimii 20 de ani, o constituie, globalizarea și schimbările tehnologice – procesele ce stau la baza unei noi economii mondiale „pusăîn mișcare de tehnologii, alimentată de informații și condusă de cunoștințe” [1]. Răspândirea acestei noi economii globale are implicații majore în structura și scopurile instituțiilor educaționale. Perioada de actualitate a informației se micșorează continuu, iar gradul de acces la ea crește exponențial. Sistemul educațional nu mai poate fi axat doar, pe transmiterea unui set rigid de cunoștințe de la profesor spre elev într-o perioadă fixă de timp. Materialul de față propune o abordare a procesului instructiv-educativ în liceu, din perspectiva e-learning-ului, utilizând Tehnologiile Informaționale și Comunicaționale, în particular a resurselor Web 2.0. |
||||||
Cuvinte-cheie e-learning, proces instructiv-educativ, instruire centrată pe cel ce învață, evaluare, instrumente Web 2.0, e-learning, instructional-educational process, learner-centered training, evaluation, Web 2.0 tools |
||||||
|