Chestionarea – instrument de dezvoltare a aptitudinilor creative în cursurile electronice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
700 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-13 13:10
SM ISO690:2012
ROTARI, Elena, POPOV, Lidia. Chestionarea – instrument de dezvoltare a aptitudinilor creative în cursurile electronice. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 6, 29 septembrie 2016, Bălţi. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 6, Vol.1, pp. 86-94. ISBN 978-9975-50-202-3..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 6, Vol.1, 2017
Conferința "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică"
6, Bălţi, Moldova, 29 septembrie 2016

Chestionarea – instrument de dezvoltare a aptitudinilor creative în cursurile electronice


Pag. 86-94

Rotari Elena, Popov Lidia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 15 mai 2019


Rezumat

In this article it is described the structure of the questionnaire, the questionnaire method as a tool to develop the creative skills in the electronic courses in the Higher Education Institutions. It is described the stages of the projection and elaboration of the questionnaires for the electronic courses, the conception and the formulation of the questions. It is described the types of questionnaires in the electronic courses and are highlighted the types of questions included in it which, should motivate the student creatively to think in order to respond effectively to the questions that it contains. Also, it is focused on the development of the creative skills in the electronic courses by ques-tioning the students, the ways of questioning, the advantages and disadvantages of their questioning.

Cuvinte-cheie
questionnaire, tool, development, skills, creativity, electronic courses, development