Articolul precedent |
Articolul urmator |
2441 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-27 18:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:004 (55) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 LUNGU, Ana. Web 2.0 Tools in ELT: Advantages and Disadvantages. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 217-221. ISBN 978-9975-50-169-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.1, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:004 | ||||||
Pag. 217-221 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În condițiile evoluării permanente a societății cauzate, în mare măsură, de dezvoltarea continuă a tehnologiilor, învățămîntul se confruntă cu noi și noi provocări. Cum de folosit avantajele implementării uneltelor web în studierea limbii engleze pentru a spori motivarea elevului și eficacitatea învățării limbii este o întrebare abordată în articol. |
||||||
Cuvinte-cheie unelte Web 2.0, predare, competenţă de comunicare, învățămînt la distanță, carte electronică |
||||||
|