Articolul precedent |
Articolul urmator |
1256 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-06 14:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:81'243 (45) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 TACUŞ, Virginia. The Role of the Teacher in the EFL Classroom. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 186-190. ISBN 978-9975-50-169-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.1, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:81'243 | ||||||
Pag. 186-190 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat tratează tema „Rolul Profesorului în procesul de instruire”, evidenţiind contribuţia acestuia în predarea limbii străine. În acest articol se atrage atenţia asupra faptului că profesorul poate să organizeze lecţiile şi să planifice activităţile în dife-rite moduri, ţinînd cont şi de personalitatea elevului. Pe lîngă cele spuse, am încercat să aflăm, prin exemplificarea unor metode şi strategii didactice utilizate în activitatea educa-ţională, care sunt rolurile profesorului, făcînd totodată o comparaţie între profesor şi elev. |
||||||
Cuvinte-cheie rolul profesorului, proces de instruire, limbi străine, activităţi, elev |
||||||
|