The Role of the Teacher in the EFL Classroom
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1256 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-06 14:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:81'243 (45)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
TACUŞ, Virginia. The Role of the Teacher in the EFL Classroom. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 186-190. ISBN 978-9975-50-169-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 11, Vol.1, 2015
Colocviul "Interuniversitaria"
11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015

The Role of the Teacher in the EFL Classroom

CZU: 37.02:81'243

Pag. 186-190

Tacuş Virginia
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 8 mai 2019


Rezumat

Articolul dat tratează tema „Rolul Profesorului în procesul de instruire”, evidenţiind contribuţia acestuia în predarea limbii străine. În acest articol se atrage atenţia asupra faptului că profesorul poate să organizeze lecţiile şi să planifice activităţile în dife-rite moduri, ţinînd cont şi de personalitatea elevului. Pe lîngă cele spuse, am încercat să aflăm, prin exemplificarea unor metode şi strategii didactice utilizate în activitatea educa-ţională, care sunt rolurile profesorului, făcînd totodată o comparaţie între profesor şi elev.

Cuvinte-cheie
rolul profesorului, proces de instruire, limbi străine, activităţi, elev