Dimensiuni ale interdisciplinaritatii în învatamântul artistic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
767 0
SM ISO690:2012
GHEORGHIŢĂ, Cezara. Dimensiuni ale interdisciplinaritatii în învatamântul artistic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.3, pp. 185-191.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.3, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Dimensiuni ale interdisciplinaritatii în învatamântul artistic


Pag. 185-191

Gheorghiţă Cezara
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2019


Rezumat

The trend of interdisciplinary organization of content education is one of the main directions of contemporary pedagogy. Designed content disciplines will provide a full picture of the areas studied and will facilitate the application of skills developed and their contextualization within other theoretical and practical disciplines.