Articolul precedent |
Articolul urmator |
734 0 |
SM ISO690:2012 GHEORGHIŢĂ, Cezara. Dimensiuni ale interdisciplinaritatii în învatamântul artistic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.3, pp. 185-191. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.3, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 185-191 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The trend of interdisciplinary organization of content education is one of the main directions of contemporary pedagogy. Designed content disciplines will provide a full picture of the areas studied and will facilitate the application of skills developed and their contextualization within other theoretical and practical disciplines. |
||||||
|