Impactul priceperilor generale de muncă a elevilor cu ces asupra incluziunii lor socio-profesionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
743 22
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-26 20:21
SM ISO690:2012
CERNEAVSCHI, Viorica, STRATAN, Valentina. Impactul priceperilor generale de muncă a elevilor cu ces asupra incluziunii lor socio-profesionale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.1, pp. 258-270. ISBN 978-9975-46-333-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.1, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Impactul priceperilor generale de muncă a elevilor cu ces asupra incluziunii lor socio-profesionale


Pag. 258-270

Cerneavschi Viorica, Stratan Valentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2019


Rezumat

General work skills of students with special needs, in terms of inclusive education, have it's own regularities, that are inextricably linked to the formation of mental actions implicated in the working sphere, also linked to the formation of general abilities to organize conscious and independent activities. Respectively, work culture training for students with special educational needs constitutes a general-integrative component of the inclusive education, the importance of which is part of the throughout process of the social- professional integration of this category of children.