Articolul precedent |
Articolul urmator |
1106 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:29 |
SM ISO690:2012 COZLOVSCHI, Anastasia. The effect of stylistic devices used in advertisements and their translation in Romanian. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 8 august 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2014, Vol.1, SSU, pp. 106-108. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova Vol.1, SSU, 2014 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice" Chișinău, Moldova, 8 august 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 106-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol, este arătat rolul figurilor de stil folosite în publicitate şi efectul acestora asupra consumatorilor, precum şi traducerea lor în limba română. Se vor analiza strategiile de traducere a figurilor de stil şi efectul pe care acestea îl produc. Textele publicitare (sloganurile) vor fi analizate în paralel, pentru ca diferenţa dintre textul-sursă şi cel tradus să fie mai vizibilă. |
||||||
|