The effect of stylistic devices used in advertisements and their translation in Romanian
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1106 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 19:29
SM ISO690:2012
COZLOVSCHI, Anastasia. The effect of stylistic devices used in advertisements and their translation in Romanian. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 8 august 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2014, Vol.1, SSU, pp. 106-108.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.1, SSU, 2014
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 8 august 2014

The effect of stylistic devices used in advertisements and their translation in Romanian


Pag. 106-108

Cozlovschi Anastasia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2019


Rezumat

În prezentul articol, este arătat rolul figurilor de stil folosite în publicitate şi efectul acestora asupra consumatorilor, precum şi traducerea lor în limba română. Se vor analiza strategiile de traducere a figurilor de stil şi efectul pe care acestea îl produc. Textele publicitare (sloganurile) vor fi analizate în paralel, pentru ca diferenţa dintre textul-sursă şi cel tradus să fie mai vizibilă.