Articolul precedent |
Articolul urmator |
832 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 21:08 |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Dezvoltarea curriculumului şcolar din perspectivă axiologică. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 279-285. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 279-285 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article tackles the crisis of values in the contemporary society, highlights the role of the school curriculum in developing the personality of the pupil, and suggests an axiological referential which could guide the development and implementation of education at the pre-university level. |
||||||
|