Dezvoltarea curriculumului şcolar din perspectivă axiologică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
832 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 21:08
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria. Dezvoltarea curriculumului şcolar din perspectivă axiologică. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 279-285. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Dezvoltarea curriculumului şcolar din perspectivă axiologică


Pag. 279-285

Hadîrcă Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2018


Rezumat

The article tackles the crisis of values in the contemporary society, highlights the role of the school curriculum in developing the personality of the pupil, and suggests an axiological referential which could guide the development and implementation of education at the pre-university level.