Articolul precedent |
Articolul urmator |
661 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-10 12:35 |
SM ISO690:2012 PASCARU, Sergiu, SVERDLIC, Valentin. Caracteristicile de bază şi modelul managementului anticriză pentru întreprinderile de transport auto din Republica Moldova. In: Creşterea economică în condiţiile globalizării: : competitivitate, inovativitate, sustenabilitate, Ed. 13, 11-12 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial INCE, 2018, Ediția 13, Vol.1, pp. 165-167. ISBN 978-9975-3202-8-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Creşterea economică în condiţiile globalizării Ediția 13, Vol.1, 2018 |
||||||
Conferința "Creşterea economică în condiţiile globalizării" 13, Chișinău, Moldova, 11-12 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 165-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ţările cu economie dezvoltată managementul anticriză a devenit demult un instrument important în mediul de afaceri, în timp ce în ţările în curs de dezvoltare acest instrument abia începe să fie utilizat, cu toate că necesitatea acestuia pentru aceste ţări nu este mai mai puţin semnificativă, având în vedere numărul mare de întreprinderi aflate în prag de faliment. Problema principală constă în faptul că aplicarea acestui instrument în practică pentru întreprinderile din Republica Moldova, este destul de dificilă. Ca urmare a analizei efectuate de către autor în cadrul întreprinderilor de transport auto din Republica Moldova, au fost identificate câteva aspecte ale managementului anticriză: (I) Echilibrarea intereselor proprietarilor şi lucrătorilor; (II) Interacţiunea cu mediul de afaceri; (III) Atragerea investiţiilor; (IV) Dispoziţia personalului. În articol se propune modelul managementului anticriză pentru întreprinderile de transport auto din Republica Moldova. Este de notat că, acest model a fost sistematizat de autor în baza analizei literaturii de specialitate în domeniu (în special celei din Federația Rusă și UE), precum și diagnosticării managementului anticriză. |
||||||
Cuvinte-cheie management, model, management anticriză, aspecte, obiective, întreprindere de transport |
||||||
|