Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
665 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 12:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2 (205) |
Psihologie (3416) |
SM ISO690:2012 GABATIUC, Natalia. Demers teoretic privind managementul impresiilor. Prezentarea sinelui în viaţa socială. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 166-174. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.2 | ||||||
Pag. 166-174 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentarea propriei persoane într-o lumină cât mai favorabiă reprezintă o abilitate necesară în viața socială, deoarece, indiferent de domeniul în care activăm, impresia pe care o persoană o poate face altora este un aspect important și uneori decisiv în ceea ce privește relațiile interpersonale ori succesul ocupațional. Observăm că unor persoane le este mai ușor decât altora să creeze impresii bune; totuși, acest fapt nu este un dat, aceste strategii pot fi asimilate și învățate în timp. Din aceste considerente, strategiile de management al impresiilor prezintă un interes continuu atât pentru cercetători, cât și pentru fiecare dintre noi, atât timp cât dorim să creăm păreri și impresii bune despre noi în relațiile de zi cu zi, la locul de muncă, în mediul online și public. |
||||||
Cuvinte-cheie managementul impresiior, strategii de autoprezentare., prezentarea sinelui |
||||||
|