La perspective actionelle – une méthode coo-pérative dans le processus d’enseignement/apprentissage de la langue française
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
691 1
Ultima descărcare din IBN:
2018-10-16 13:31
SM ISO690:2012
AXENTI, Efrosinia, PRIGORSCHI, Claudia, PRIGORSCHI, Mihail. La perspective actionelle – une méthode coo-pérative dans le processus d’enseignement/apprentissage de la langue française. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 25 ianuarie 2012, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2012, Ediția 2-a, pp. 7-16. ISBN 978-9975-101-76-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 2-a, 2012
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 25 ianuarie 2012

La perspective actionelle – une méthode coo-pérative dans le processus d’enseignement/apprentissage de la langue française


Pag. 7-16

Axenti Efrosinia1, Prigorschi Claudia1, Prigorschi Mihail2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2018