Articolul precedent |
Articolul urmator |
691 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2018-10-16 13:31 |
SM ISO690:2012 AXENTI, Efrosinia, PRIGORSCHI, Claudia, PRIGORSCHI, Mihail. La perspective actionelle – une méthode coo-pérative dans le processus d’enseignement/apprentissage de la langue française. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 25 ianuarie 2012, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2012, Ediția 2-a, pp. 7-16. ISBN 978-9975-101-76-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 2-a, 2012 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 25 ianuarie 2012 | ||||||
|
||||||
Pag. 7-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|