Promoting Learner Autonomy
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
530 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-04-19 18:47
SM ISO690:2012
TABUREANU, Vera. Promoting Learner Autonomy. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 343-347.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 3-a, 2013
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013

Promoting Learner Autonomy


Pag. 343-347

Tabureanu Vera
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2018


Rezumat

This article presents several well-known definitions of learner autonomy, highlighting the cases to which the term „autonomy‟ can be applied in language teaching/learning. The main cause of promoting learner autonomy is the change of focus from the teacher to the learner in class and the reason is creation of the man who is „a producer of his society‟. There are listed characteristics of autonomous learner and suggested strategies to assume for the teacher and learner in the process of „autonomisation‟. Finally, teachers have to be aware of some problems they will have to encounter while fostering learner autonomy

Articolul prezintă cîteva definiţii termenului autonomia studentului date de specialişi în acest domeniu menţionînd în care cazuri termenul autonomia este aplicat în predarea/învăţarea limbilor. Cauza principala a promovării autonomiei studentului este redirecţionarea centralizării de la profesor către student şi scopul principal de promovare a autonomiei studentului este crearea unui om care este producătorul societăţii sale. Sunt enumerate caracetristicile studentului autonom şi sugerate startegii utile pentru profesor şi student în procesul autonomizării. În sfîrşit preofesorii trebuie să fie conştienţi de pro-blemele cu care ei inevitabil se vor confrunta promovând autonmia studentului.

Cuvinte-cheie
learner autonomy, cognitive strategies, self-monitoring, self-evaluation, decision making,

meta-cognitive strategies, critical reflection