Tehnici și strategii de implementare a metodei comunicative în predarea limbilor străine
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
523 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-25 16:31
SM ISO690:2012
ȚURCANU, Tatiana. Tehnici și strategii de implementare a metodei comunicative în predarea limbilor străine. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 348-352.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 3-a, 2013
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013

Tehnici și strategii de implementare a metodei comunicative în predarea limbilor străine


Pag. 348-352

Țurcanu Tatiana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2018


Rezumat

Lucrarea îşi propune să demonstreze relaţia dintre competenţa comunicativă şi optimizarea procesului de predare/învăţare, prin aceea că utilizarea unor metode comunicative, neconvenţionale de predare ale limbilor străine de către profesori oferă oportunități de învățare sporite pentru studenți, conduce la formarea competenţei communicative la studenţi, şi aceasta, la rândul ei, furnizează oportunităţi de angajare mai mari pentru absolvenţi.

This paper aims to demonstrate the relationship between communicative competence and optimization of teaching/learning, in that the use of com-munication methods, unconventional language teaching by teachers provide enhanced learning opportunities for students, leading to the formation of communicative competence of the students, and this, in turn, provides greater opportunities for employment of graduates.

Cuvinte-cheie
metodă de comunicare, proces de predare/învăţare,

limbă