Teaching Literature: Integrating Reading with Writing Tasks
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
644 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-02-25 13:51
SM ISO690:2012
COLENCIUC, Inna. Teaching Literature: Integrating Reading with Writing Tasks. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 88-96.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 3-a, 2013
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013

Teaching Literature: Integrating Reading with Writing Tasks


Pag. 88-96

Colenciuc Inna
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2018


Rezumat

Extensive reading of literature is a fruitful way to learn English, and when it is combined with writing tasks, students will arrive at a deeper understanding of reading strategies, literary elements and the English language. This article discusses the rationale for using extensive reading of literary texts in the EFL classroom and describes how to integrate writing tasks with a reading project by using a reading log (also known as a reading journal, a response journal, or a reading diary) for pre-, during-, and post-reading activities. Finally, it analyses assessment procedures for the combined reading and writing tasks.

Citirea extensivă a literaturii este un mod productiv de a studia limba engleză, şi care, fiind înbinată cu sarcini scrise, poate ajuta studenţii să înţeleagă mai profund strategiile de citire, noţiuni literare şi limba engleză. Acest articol prezintă argumente raţionale în avantajul citirii extensive al textelor literare la lecţiile de limba engleză şi descrie modul în care pot fi integrate sarcinile scrise cu proiecte de citire prin intermediul jurnalului (revistei, agendei) de lectură pentru activităţi petrecute la lecţie: înainte, pe parcurs sau după citirea textelor literare. În încheire se analizează metoda de evaluare a temelor ce con-ţin sarcini scrise şi de citire.

Cuvinte-cheie
literature, extensive reading, activities, assessment,

writing tasks, reading log