Metode moderne utilizate în predarea limbii engleze
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
894 80
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 17:52
SM ISO690:2012
BURLACIUC, Liliana. Metode moderne utilizate în predarea limbii engleze. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 29-32.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 3-a, 2013
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013

Metode moderne utilizate în predarea limbii engleze


Pag. 29-32

Burlaciuc Liliana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2018


Rezumat

Articolul are drept scop de a oferi cititorului posibilitatea de a-şi alege metoda didactică oportună în realizarea procesului de predare-învăţare a unei limbi străine. Conform ultimelor investigaţii putem deosebi cîteva metode noi de predare a limbilor străine, iată cîteva din ele: metoda directă, calea tăcerii, sug-gestopedia, învăţarea limbii în comunitate, metoda răspunsului fizic total şi metoda comunicativă. Fiecare din aceste metode este utilizată cu succes doar în cazul determinării corecte al necesităţilor, capacităţilor şi particula-rităţilor cognitive ale elevilor.

The aim of the article is to offer the reader the opportunity to choose the ideal didactic method in order to realize a successfully foreign language teaching-learning process. According to the latest investigations we can distinguish several new foreign language teaching methods, these are some of them: the direct method, the silent way, suggestopedia, the community language learning, the total physical response method and the communicative language teaching. Each of these methods can be successfully used if the teacher determines correctly the students‟ needs, capacities and cognitive peculiarities. 

Cuvinte-cheie
metoda directă, calea tăcerii, suggestopedia, învățarea limbii în comunitate, metoda răspunsului fizic total,

metoda comunicativă