Articolul precedent |
Articolul urmator |
894 80 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 17:52 |
SM ISO690:2012 BURLACIUC, Liliana. Metode moderne utilizate în predarea limbii engleze. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 29-32. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 3-a, 2013 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 29-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul are drept scop de a oferi cititorului posibilitatea de a-şi alege metoda didactică oportună în realizarea procesului de predare-învăţare a unei limbi străine. Conform ultimelor investigaţii putem deosebi cîteva metode noi de predare a limbilor străine, iată cîteva din ele: metoda directă, calea tăcerii, sug-gestopedia, învăţarea limbii în comunitate, metoda răspunsului fizic total şi metoda comunicativă. Fiecare din aceste metode este utilizată cu succes doar în cazul determinării corecte al necesităţilor, capacităţilor şi particula-rităţilor cognitive ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda directă, calea tăcerii, suggestopedia, învățarea limbii în comunitate, metoda răspunsului fizic total, metoda comunicativă |
||||||
|