Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
845 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 11:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.013 (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
SM ISO690:2012 BATOG, Mariana. Procesul decizional în învățare: bariere, resurse, soluții. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 132-141. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.013 | ||||||
Pag. 132-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Decizia constituie punctul central în cadrul activităților de învățare și a celor profesionale. Impactul adoptării unor decizii eficiente este incontestabil în cadrul activităților de învățare pe tot parcursul vieții. În acest articol, vom prezenta rezultatele unui studiu experimental și vom evidenția particularitățile capacitații de decizie în cazul psihologilor, studenților și al militarilor; vom enumera unele bariere depistate în acest cadru și vom identifica resursele. În final, vă propunem unele recomandări psihologice și soluții pentru dezvoltarea procesului decizional în învățarea permanentă. |
||||||
Cuvinte-cheie proces decizional, învăţare pe tot parcursul vieţii, bariere, resurse, probleme, oportunități de dezvoltare a procesului decizional. |
||||||
|