Cadrul conceptual al calității și dimensiunile managementului calității
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1053 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 21:48
SM ISO690:2012
SPERELUP, Liliana. Cadrul conceptual al calității și dimensiunile managementului calității. In: Paradigme moderne ale economiei şi antreprenoriatului inovativ, 3-4 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2017, Ediţia a XII-a, pp. 65-69. ISBN 978-9975-71-942-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Paradigme moderne ale economiei şi antreprenoriatului inovativ
Ediţia a XII-a, 2017
Conferința "Paradigme moderne ale economiei şi antreprenoriatului inovativ"
Chișinău, Moldova, 3-4 noiembrie 2017

Cadrul conceptual al calității și dimensiunile managementului calității


Pag. 65-69

Sperelup Liliana12
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 iulie 2018


Rezumat

Referința la „calitate” nu este una nouă. Dar astăzi calitatea este exprimată într-un sens specific, nu doar tehnic, cu multe ocazii și în multe domenii. Standarde internaționale sunt dedicate acestui concept, sunt propuse modele, simple sau mai puțin simple. Rafturile librăriilor sunt împovărate cu lucrări generale, cărți introductive, cărți specializate ... care pretind a ne învață, în sute sau chiar în mii de pagini, despre ceea ce reprezintă calitatea.

Cuvinte-cheie
calitate, categorie filosofică,

concept economic, aspect tehnic, aspect sociologic, categorie tehnico-economică complexă, concept economic