Priorităţi strategice de dezvoltare a activităţii de marketing în cadrul gospodăriilor producătoare de cereale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
762 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 23:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:631.14:633.1 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (819)
Conducerea și organizarea fermelor (488)
Cereale. Recolte de grâne (678)
SM ISO690:2012
GANGAN, Svetlana, MÎRZA, Sergiu. Priorităţi strategice de dezvoltare a activităţii de marketing în cadrul gospodăriilor producătoare de cereale. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.5, pp. 152-157. ISBN 978-9975-75-892-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.5, 2017
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017

Priorităţi strategice de dezvoltare a activităţii de marketing în cadrul gospodăriilor producătoare de cereale

CZU: 339.138:631.14:633.1
JEL: M31

Pag. 152-157

Gangan Svetlana, Mîrza Sergiu
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2018


Rezumat

This article presents the peculiarities of elaborating and substantiating the strategy of developing the marketing activity within the grain producing households. The goal of the marketing strategy for grain-producing households is to increase the competitiveness of these entities through profound restructuring and modernization and to improve the quality of life and work in rural areas by achieving synergies between agri-food activities and those of the natural environment. The general objectives of the strategy for the development of the marketing activity within the grainproducing households are: conducting marketing researches, highlighting the positive and negative tendencies of the cereal market development, the development measures based on the use of the marketing-mix tools.

Cuvinte-cheie
development strategy, marketing activity, marketing-mix,

supply and demand for grain, grain-producing