Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
705 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 18:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
34.01:378.147 (1) |
Drept. Jurisprudență (15131) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2582) |
SM ISO690:2012 ZAMFIR, Natalia, ŢURCAN, Liliana. Program de licență „drept” cu aplicarea metodei de învățare bazată pe probleme. realități, recomandări și obiective. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 9(109), pp. 105-110. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(109) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 34.01:378.147 | ||||||
Pag. 105-110 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol are ca obiectiv descrierea elementelor-cheie ale programului-pilot elaborat și implementat la specia-litatea „Drept” începând cu anul de studii 2017-2018. Acest program-pilot este axat pe metoda învăţare bazată pe probleme (problem based learning: PBL), fiind remodelat în cadrul proiectului Erasmus+ „Introducerea metodelor de învăţare bazată pe probleme în Moldova: Sporirea competitivității şi angajabilităţii studenților”. Sunt dezvăluite nece-sitățile ce au determinat reproiectarea programului existent, fiind luate în considerare bunele practici ale universităților europene. De asemenea, sunt evidențiate unele recomandări pentru viitor cu privire la modalitățile de aplicare a metodei PBL în cadrul programului-pilot |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare bazată pe probleme, program pilot de studii, învățare/predare centrată pe student. |
||||||
|