Dezvoltarea personală şi profesională – un imperativ al timpului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
864 92
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 10:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.032 (63)
Educație (14334)
SM ISO690:2012
VÂRTOSU, Veronica. Dezvoltarea personală şi profesională – un imperativ al timpului. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 5-6(99-100), pp. 31-36. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(99-100) / 2016 / ISSN 1810-6455

Dezvoltarea personală şi profesională – un imperativ al timpului

Personal and professional development – an imperative of time

CZU: 37.032

Pag. 31-36

Vârtosu Veronica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 martie 2018


Rezumat

Progresul tehnico-ştiinţific produce mari schimbări în viaţa tinerei generaţii. Accesul sporit la informaţie, fluctuaţia studenţilor în scopul schimbului de experienţă profesională îi expune pe tineri la o varietate culturală neîntâlnită până acum. Rolul profesorului este de a modela un alt tip de personalitate, cu capacitatea de a fi tolerant şi de a manifesta respect, de a optimiza asertivitatea prin creşterea încrederii şi a acceptării de sine, de a se maturiza psihoemoţional şi profesional.

The impact of technical-scientific progress produces great changes in the life of young generation. The increased access to information, the students mobility with a view to exchange professional experience, exposes young people to a cultural variety like no other generations has had until now. Teacher’s role is to shape another type of student’s personality, with ability to be a tolerant and to show respect, to optimize assertiveness by increasing confidence and self-acceptance, and to obtain a psycho-emotional and professional maturity

Cuvinte-cheie
personal development, Professional development, students, questionnaire,

Maslow’s pyramid.