Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-13 21:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.613.4+37.015.4 (1) |
Psihologie socială (1002) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
![]() BOROZAN, Maia, ȚURCAN-BALŢAT, Lilia. Argumente teoretice privind studiul sociologiei emoțiilor. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 219-223. ISBN 978-9975-132-97-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 1-a, 2017 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.613.4+37.015.4 | ||||||
Pag. 219-223 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article describes the theoretical and praxiological arguments on importance and necessity studying sociology of emotions as a science of education explaining sociocultural phenomena in terms of the influence of the emotional experiences of the individuals of a society. |
||||||
|