Argumente teoretice privind studiul sociologiei emoțiilor
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1519 66
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 16:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.613.4+37.015.4 (1)
Social psychology (960)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3901)
SM ISO690:2012
BOROZAN, Maia, ȚURCAN-BALŢAT, Lilia. Argumente teoretice privind studiul sociologiei emoțiilor. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 219-223. ISBN 978-9975-132-97-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2017
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017

Argumente teoretice privind studiul sociologiei emoțiilor

CZU: 316.613.4+37.015.4

Pag. 219-223

Borozan Maia, Țurcan-Balţat Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

The article describes the theoretical and praxiological arguments on importance and necessity studying sociology of emotions as a science of education explaining sociocultural phenomena in terms of the influence of the emotional experiences of the individuals of a society.