Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
799 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 23:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:82 (8) |
Educație (14334) |
Literatură (3495) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Educaţia literar-artistică: paradigma modernă de formare a cititorului elevat de literatură. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 8-13. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:82 | ||||||
Pag. 8-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Linia de referinţă a articolului porneşte de la o abordare generală a paradigmei şi schimbării de paradigmă în educaţie, pentru a direcţiona semnificaţia acestora către importanţa teoriei educaţiei literar-artistice, care a jalonat schimbarea de paradigmă ce s-a produs în Republica Moldova în ceea ce priveşte formarea-dezvoltarea personalităţii elevului prin învăţarea literaturii în şcoală. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigm, concept, theory, linguistic education, reader, model, change of paradigm, the artistic-literary theory, the artisticliterary education, curriculum. |
||||||
|