Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
663 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-18 19:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 BARANETZ, Efrat. How To Enable Successful Use Of ICT. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 4(80), pp. 9-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(80) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:004 | ||||||
Pag. 9-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare conține o descriere a factorilor individuali care permit utilizarea TIC, urmată de un şir de explicații de ce TIC nu sînt implementate pe larg în sistemele educaționale. Sînt oferite şase abordări privind utilizarea cu succes a TIC la nivelul școlii și analizaţi factorii de integrare optimă a TIC în demersul la clasă. Ca urmare, sînt formulate opt recomandări pentru cadrele didactice care doresc să aplice TIC în mod eficient. De asemenea, este specificat profilul comportamental al cadrelor didactice care practică pedagogia bazată pe TIC. |
||||||
Cuvinte-cheie effective teaching, ICT integration, target, successful use of ICT, Teachers integrating ICT, ICT proficiency |
||||||
|