How To Enable Successful Use Of ICT
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
663 16
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-18 19:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004 (110)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
BARANETZ, Efrat. How To Enable Successful Use Of ICT. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 4(80), pp. 9-15. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(80) / 2013 / ISSN 1810-6455

How To Enable Successful Use Of ICT
CZU: 37.016:004

Pag. 9-15

Baranetz Efrat12
 
1 Hovav Elementary School in Bney Zion,
2 Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 17 august 2017


Rezumat

Această lucrare conține o descriere a factorilor individuali care permit utilizarea TIC, urmată de un şir de explicații de ce TIC nu sînt implementate pe larg în sistemele educaționale. Sînt oferite şase abordări privind utilizarea cu succes a TIC la nivelul școlii și analizaţi factorii de integrare optimă a TIC în demersul la clasă. Ca urmare, sînt formulate opt recomandări pentru cadrele didactice care doresc să aplice TIC în mod eficient. De asemenea, este specificat profilul comportamental al cadrelor didactice care practică pedagogia bazată pe TIC.

This paper begins with a description of the individual factors which enable ICT use followed by the possible explanations why ICT has not reached critical mass in the education systems yet. Six approaches are being offered for successful use of ICT at school level, and the critical factors for effective integration of ICT in the classroom are listed. As a consequence, eight lessons are suggested for teachers who wish to use ICT effectively. Finally, the behavioral profile of teachers implementing the ICT pedagogy at its based is specified.

Cuvinte-cheie
effective teaching, ICT integration, target,

successful use of ICT, Teachers integrating ICT, ICT proficiency