Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1056 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 23:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:811.135.1 (11) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Abordarea transdisciplinară a activităţii de formare a vorbitorului cult de limba română. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 3-9. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016.046:811.135.1 | |||||||
Pag. 3-9 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul argumentează necesitatea dezvoltării curriculumului actual din perspectiva învăţării transdisciplinare,
ca bază pentru reconfi gurarea procesului educaţional din perspectiva sistemului de competenţe-cheie, care au fost
stabilite ca fi nalităţi ale educaţiei, expune o viziune de autor privind posibilitatea de realizare a acestei schimbări de
paradigmă și avansează ideea proiectării transdisciplinare a activităţii pedagogice de formare a vorbitorului cult de limba
română, implicit, a competenţei-cheie de comunicare |
|||||||
Cuvinte-cheie abordare transdisciplinară, curriculum școlar, educaţie integrată, dezvoltare curriculară, activitate pedagogică, competenţe-cheie, învăţare transdisciplinară, activităţi didactice de integrare |
|||||||
|