Conceptualizarea modelului pedagogic de formare a competenţei de comunicare asertivă la studenţii din mediul academic multietnic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
918 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-29 14:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1-057.875 (4)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2591)
SM ISO690:2012
IANIOGLO, Maria. Conceptualizarea modelului pedagogic de formare a competenţei de comunicare asertivă la studenţii din mediul academic multietnic. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 68-76. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470

Conceptualizarea modelului pedagogic de formare a competenţei de comunicare asertivă la studenţii din mediul academic multietnic
CZU: 378.1-057.875

Pag. 68-76

Ianioglo Maria
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2015


Rezumat

Formarea competenţei de comunicare asertivă reprezintă o solicitare de rezonanţă semnificativă pentru procesul de învăţământ în şcoala superioară desprinsă din prerogativele societăţii contemporane în vederea formării personalităţii cu înalta cultură comunicaţională. În articolul respectiv este descris Modelul pedagogic de for¬mare a competenţei de comunicare asertivă la studenţii din mediul academic multietnic.

The communication competence forming represents the meaningful solution for the educational process in high educational institution developed by the modern community prerogative for the process of forming the personality with the high communicative culture. This article describes the pedagogical Model of assertive communication competence development of students, representatives of various multiethnic groups.

Cuvinte-cheie
mediu academic multietnic, asertivitate, comunicare asertivă, competenţă, competenţă comunicativă, competenţă de comunicare asertivă, model pedagogic.