Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
918 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 14:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1-057.875 (4) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2591) |
SM ISO690:2012 IANIOGLO, Maria. Conceptualizarea modelului pedagogic de formare a competenţei de comunicare asertivă la studenţii din mediul academic multietnic. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 68-76. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1-057.875 | ||||||
Pag. 68-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea competenţei de comunicare asertivă reprezintă o solicitare de rezonanţă semnificativă pentru procesul de învăţământ în şcoala superioară desprinsă din prerogativele societăţii contemporane în vederea formării personalităţii cu înalta cultură comunicaţională. În articolul respectiv este descris Modelul pedagogic de for¬mare a competenţei de comunicare asertivă la studenţii din mediul academic multietnic. |
||||||
Cuvinte-cheie mediu academic multietnic, asertivitate, comunicare asertivă, competenţă, competenţă comunicativă, competenţă de comunicare asertivă, model pedagogic. |
||||||
|