Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
836 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 03:07 |
SM ISO690:2012 BASHIROV, Oxana, VERETINA, Ina. Promovarea E-learning-ului în instituţiile de invăţământ superior. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2012, nr. 10(60), pp. 207-211. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(60) / 2012 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 207-211 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ne vom axa pe problemele care se concentrează asupra necesităţii de a asocia utilitatea tehnologiei cu consideraţiile pedagogice, în scopul de a îmbunătăţi experienţa de învăţare. Obiectivul nostru principal este de a sublinia faptul că ariile E-Learning-ului sunt extinse şi universităţile trebuie să ofere calitate şi flexibilitate pentru a satisface nevoile diverse ale studenţilor. Dezvoltarea E-learning-ului, ca o alternativă la educaţia tradiţională, a generat percepţii diferite în rândul principalilor participanţi la învăţământul universitar – cadre didactice şi studenţi. Pentru a sublinia aceste percepţii diferite, în studiul nostru am comparat învăţarea tradiţională cu cea efectuată on-line. Ca rezultat, am ajuns la concluzia că nu există nici o ipoteză pentru a susţine că învăţarea tradiţională este mai bună decât învăţarea on-line, deoarece aceasta din urmă include avantaje care nu se regăsesc în procesul de învăţare clasică, cum ar fi: timpul oferit pentru asimilarea informaţiei şi pentru răspuns, capacitatea de a duce o discuţie deschisă; în plus, fiecare cursant simte o atitudine mai „egală” faţă de el decât cum s-ar simţi într-o discuţie faţă în faţă. În final, am dori să remarcăm faptul că universităţile noastre trebuie să se schimbe pentru a face faţă competiţiei înaintate de instituţiile de învăţământ superior la nivel global. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ la distanţă, tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor, proces de predare-învăţare, activităţi, conţinutul învăţării, învăţare continuă, stil de învăţare., contextul învăţării, sistemul de învăţare accelerată |
||||||
|