Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
887 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 20:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013:14(44)Rousseau (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Sisteme filosofice. Concepții, orientări, curente, școli filosofice (98) |
SM ISO690:2012 MAZILU, Alexandru. Influenţa lui Jean Jacques Rousseau asupra pedagogiei moderne . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 160-161. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013:14(44)Rousseau | ||||||
Pag. 160-161 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Jean-Jacques Rousseau a avut o influenţă importantă asupra paradigmei pedagogiei moderne. Obiectivismul cunoştinţelor
sociale în domeniul educaţiei este accentuat de principii educaţionale negative care au generat o contradicţie
între individul biologic şi cel social.
În domeniul cercetării teoretice a educaţiei, politica poate fi comparată cu educaţia, deoarece aceasta, pe de o parte,
cere intervenţii interdisciplinare şi, pe de altă parte, solicită convergenţa viziunilor, fapt necesar pentru a elabora un
obiect specific de studiu şi o metodologie proprie de cercetare. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogie modernă, obiectivism, individ biologic şi social, cercetare teoretică a educaţiei, politică, interdisciplinaritate, obiect de studiu, metodologie. |
||||||
|