Segmentarea pieţei internaţionale: premisă pentru adoptarea deciziilor de marketing
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
959 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 22:50
SM ISO690:2012
GROSU, Vladimir. Segmentarea pieţei internaţionale: premisă pentru adoptarea deciziilor de marketing. In: Economica, 2009, nr. 5(69), pp. 70-74. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 5(69) / 2009 / ISSN 1810-9136

Segmentarea pieţei internaţionale: premisă pentru adoptarea deciziilor de marketing

Pag. 70-74

Grosu Vladimir
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Cheia abordării cu succes a pieţelor o reprezintă cunoaşterea şi înţelegerea clienţilor. Un aspect esenţial, în acest caz, îl reprezintă identificarea clienţilor de pe pieţele externe, acest imperativ fiind realizat prin segmentarea acestor pieţe. Totodată, segmentarea pieţei internaţionale presupune şi adoptarea deciziilor referitoare la strategia de marketing pentru abordarea pieţei, modalităţile de segmentare, utilizarea criteriilor relevante pentru aceasta etc. În consecinţă, deciziile adoptate pot avea impact benefic sau deficient asupra activităţii companiilor care operează pe piaţa internaţională.

The key to successfully approach the market is to know and understand the customers. A key issue in this case is to identify customers on foreign markets, this objective being achieved by market segmentation. On the other hand, international market segmentation involves decisions on: marketing strategy to access the market, segmentation procedures, the use of relevant criteria for segmentation, etc. Consequently, decisions taken may have beneficial or deficient impact on the business of companies operating on the international market.