Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
958 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 22:50 |
SM ISO690:2012 GROSU, Vladimir. Segmentarea pieţei internaţionale: premisă pentru adoptarea deciziilor de marketing. In: Economica, 2009, nr. 5(69), pp. 70-74. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 5(69) / 2009 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
Pag. 70-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cheia abordării cu succes a pieţelor o reprezintă
cunoaşterea şi înţelegerea clienţilor. Un aspect esenţial, în acest
caz, îl reprezintă identificarea clienţilor de pe pieţele externe,
acest imperativ fiind realizat prin segmentarea acestor pieţe.
Totodată, segmentarea pieţei internaţionale presupune şi
adoptarea deciziilor referitoare la strategia de marketing pentru
abordarea pieţei, modalităţile de segmentare, utilizarea
criteriilor relevante pentru aceasta etc. În consecinţă, deciziile
adoptate pot avea impact benefic sau deficient asupra activităţii
companiilor care operează pe piaţa internaţională.
|
||||||
|