Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1174 88 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 09:28 |
SM ISO690:2012 LIVANDOVSCHI, Roman. Satul turistic şi importanţa acestuia în localizarea produsului turistic rural.. In: Economica, 2009, nr. 1(65), pp. 85-88. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(65) / 2009 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
Pag. 85-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează fenomenul satului turistic şi
importanţa acestuia în localizarea produsului turistic rural. Sunt
evidenţiate criteriile minimale necesare pentru ca o localitate
rurală să fie considerată destinaţie turistică. Sunt analizate
criteriile de omologare a satelor turistice, cu descrierea fiecărui
criteriu. La sfârşitul articolului, este prezentată tipologia satelor
turistice şi descrierea acestora.
|
||||||
|