Satul turistic şi importanţa acestuia în localizarea produsului turistic rural.
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1171 88
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 09:28
SM ISO690:2012
LIVANDOVSCHI, Roman. Satul turistic şi importanţa acestuia în localizarea produsului turistic rural.. In: Economica, 2009, nr. 1(65), pp. 85-88. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(65) / 2009 / ISSN 1810-9136

Satul turistic şi importanţa acestuia în localizarea produsului turistic rural.

Pag. 85-88

Livandovschi Roman
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2013


Rezumat

Articolul tratează fenomenul satului turistic şi importanţa acestuia în localizarea produsului turistic rural. Sunt evidenţiate criteriile minimale necesare pentru ca o localitate rurală să fie considerată destinaţie turistică. Sunt analizate criteriile de omologare a satelor turistice, cu descrierea fiecărui criteriu. La sfârşitul articolului, este prezentată tipologia satelor turistice şi descrierea acestora.

The article treats the phenomenon of tourist village and its importance in localizing the rural tourist product. It highlights the minimum standards necessary for a village to be considered tourist destination. It analyzes the approval criteria of tourist villages, describing each of them. In the end, there are given the typology of tourist villages and theirs descriptions.