Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:004 (77) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2669) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4280) |
![]() LUNGU, Adrian-Constantin, VIZITIU, Elena. Impactul conceptului acmeologic asupra formării continue a specialiștilor în învățământul hibrid. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 15 februarie 2024, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2024, Ediția 4, pp. 71-76. ISBN 978-9975-68-504-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 4, 2024 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 3, Chișinău, Moldova, 15 februarie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:004 | ||||||
Pag. 71-76 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In the contemporary era of education, the integration of the acmeological concept in the process of continuous training of specialists in the field of hybrid education is an essential element for improving the quality of education and adapting to rapid changes in society. The acmeological concept emphasizes the harmonious development of the individual, highlighting his evolutionary process and the aspiration to perfection. The impact of this concept in the context of continuous training of specialists in hybrid education is visible in multiple aspects. First of all, acmeology encourages teachers to develop their teaching skills in accordance with the individual needs of students, promoting a deep understanding of learning processes and permanent adaptation of teaching methods. Secondly, the application of the acmeological concept in continuous training obviously the importance of values, personal development and orientation towards excellence. |
||||||
Cuvinte-cheie impact, Continuous training, specialists, hybrid education |
||||||
|