Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ILICCIEV, Maxim. Învățarea contextuală ca mediu de dezvoltare a inteligenței sociale la studenții pedagogi . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 16 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 113-118. ISBN 978-9975-88-104-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 16 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 113-118 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Inteligența socială se dezvoltă în mai multe domenii, pentru care un loc special îi este oferit educației. Desigur, instituțiile de învățământ profesional au scopul de a oferi studenților informații despre formele și metodele de predare care sunt necesare pentru implementarea activităților profesionale. Totuși, există domenii care dezvoltă tocmai inteligența socială și anume domeniul umanist - educație pedagogică socio-culturală, care la rândul său vizează dezvoltarea inteligenței sociale. În acest sens, studiul nostru este axat pe conceptul de „învățare contextuală”, care potrivit cercetătorilor este o astfel de învățare, în care, în limbajul științei, cu ajutorul întregului sistem de forme, metode și mijloace didactice, tradiționale și moderne, subiectul și conținutul social al viitoarei activități profesionale a studenților este modelat în mod constant. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că de multe ori dezvoltarea acestor aspecte este insuficientă pentru formarea și implementarea lor practică. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă socială, educaţie, învăţare contextuală, social intelligence, education, contextual learning |
||||||
|