Învățarea contextuală ca mediu de dezvoltare a inteligenței sociale la studenții pedagogi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
25 0
SM ISO690:2012
ILICCIEV, Maxim. Învățarea contextuală ca mediu de dezvoltare a inteligenței sociale la studenții pedagogi . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 16 decembrie 2022, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2022, pp. 113-118. ISBN 978-9975-88-104-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2022
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice"
Cahul, Moldova, 16 decembrie 2022

Învățarea contextuală ca mediu de dezvoltare a inteligenței sociale la studenții pedagogi

Contextual learning as an environment for the development of social intelligence in student teachers


Pag. 113-118

Ilicciev Maxim
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2024


Rezumat

Inteligența socială se dezvoltă în mai multe domenii, pentru care un loc special îi este oferit educației. Desigur, instituțiile de învățământ profesional au scopul de a oferi studenților informații despre formele și metodele de predare care sunt necesare pentru implementarea activităților profesionale. Totuși, există domenii care dezvoltă tocmai inteligența socială și anume domeniul umanist - educație pedagogică socio-culturală, care la rândul său vizează dezvoltarea inteligenței sociale. În acest sens, studiul nostru este axat pe conceptul de „învățare contextuală”, care potrivit cercetătorilor este o astfel de învățare, în care, în limbajul științei, cu ajutorul întregului sistem de forme, metode și mijloace didactice, tradiționale și moderne, subiectul și conținutul social al viitoarei activități profesionale a studenților este modelat în mod constant. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că de multe ori dezvoltarea acestor aspecte este insuficientă pentru formarea și implementarea lor practică.

Social intelligence develops in several areas, to take care a special place is given to education. Of course, vocational education institutions aim to provide students with information about the forms and methods of teaching that are necessary for the implementation of professional activities. However, there are fields that develop precisely social intelligence, namely the humanistic field - socio-cultural education, which in turn aims to develop social pedagogy. In this sense, our study is focused on the concept of "contextual learning", which according to the researchers is such learning, in which, in the language of science, with the help of the whole system of didactic forms, methods and means, traditional and modern, the subject and the content social of the future professional activities of students is constantly shaped. However, you must note that often the development of these aspects is insufficient for their practical training and implementation.

Cuvinte-cheie
inteligenţă socială, educaţie, învăţare contextuală,

social intelligence, education, contextual learning