Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-01 18:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
821.135.1.09-31”19/20”(092)PârvulescuI. (1) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2138) |
![]() CODREANU, Aurelia, STANŢIERU, Svetlana. Strategii de predare a romanului „Inocenții” de Ioana Pârvulescu. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. XII, 6-7 octombrie 2023, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 12, Vol. II, pp. 136-143. ISBN 978-9975-50-320-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 12, Vol. II, 2024 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" XII, Bălți, Moldova, 6-7 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 821.135.1.09-31”19/20”(092)PârvulescuI. | ||||||
Pag. 136-143 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The given study questions some teaching strategies for Ioana Pârvulescu’s novel „Inocenții”. Applying these strategies in the teaching of Ioana Pârvulescu’s novel „Inocenții” will make this work, considered by students to be voluminous and less attractive due to its themes, the time period it describes, and the author’s sober, impersonal style, become enjoyable and interesting. |
||||||
Cuvinte-cheie teaching, Exploration, strategy, application |
||||||
|