Articolul precedent |
Articolul urmator |
48 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-22 22:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:004 (14) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2605) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4244) |
SM ISO690:2012 VÎȘCU, Irina. Tendințe actuale în utilizarea tehnologiilor informaționale și comunicaționale pentru îmbunătățirea învățării active a studenților . In: Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice, 15 decembrie 2023, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din C, 2023, pp. 86-92. ISBN 978-9975-88-123-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice 2023 | ||||||
Conferința "Inovaţia: factor al dezvoltării social-economice" Cahul, Moldova, 15 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:004 | ||||||
Pag. 86-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se examinează mișcările actuale în privința utilizării tehnologiilor informaționale și comunicaționale (TIC) care contribuie la optimizarea procesului de învățare activă pentru studenți. Tehnologiile digitale au un rol crucial în evoluția acestui proces, furnizând un mediu inovativ pentru activități interactive și participative desfășurate în cadrul claselor. Aceste tehnologii avansate facilitează accesul la resurse, încurajează implicarea activă și dezvoltarea abilităților practice. Platformele online, experiențele de realitate virtuală și instrumentele de colaborare au schimbat complet perspectiva și practica în ceea ce privește procesul de învățare. Utilizarea tehnologiilor digitale în cadrul procesului de învățare îmbunătățește interacțiunea dintre studenți și profesori, creând un mediu personalizat și dinamic. Aceste tehnologii reprezintă un factor crucial pentru progresul educațional, transformând activitățile de învățare în experiențe captivante și eficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie activităţi interactive, dezvoltarea abilităților, învăţare eficientă, motivare, tehnologii digitale, interactive activities, Skills Development, effective learning, motivation, digital technologies |
||||||
|