Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 23:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.062 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
![]() ȚICĂU, Alexandru-George, ILIE, Atena Luminița. Conflictul și motivația – premise ale dezvoltării organizației școlare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 190-193. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.062 | ||||||
Pag. 190-193 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Motivația și conflictul sunt doi termeni foarte importanți pentru modelul de management eficient și comunicarea de grup în școli. În acest studiu, acești doi termeni foarte importanți sunt examinați în curriculum integrat pentru motivația de învățare a profesorilor și elevilor din școli. Cel mai important, sunt definite teoriile conflictului și impactul lor negativ și pozitiv pentru școli. Ca un rezumat, ambii termeni pot fi folosiți în moduri pozitive pentru a dezvolta mediul școlar dacă sunt luate în considerare costurile conflictului. |
||||||
Cuvinte-cheie conflict, motivaţie, model de management eficient, curriculum integrat, comunicare de grup, motivaţia învăţării, costurile conflictului, conflict, motivation, effective management model, integrated curriculum, group communication, motivation learning, the costs of conflict |
||||||
|