Conflictul și motivația – premise ale dezvoltării organizației școlare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
123 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-12 23:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.062 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
SM ISO690:2012
ȚICĂU, Alexandru-George, ILIE, Atena Luminița. Conflictul și motivația – premise ale dezvoltării organizației școlare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 190-193. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Conflictul și motivația – premise ale dezvoltării organizației școlare

CZU: 373.062

Pag. 190-193

Țicău Alexandru-George, Ilie Atena Luminița
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Motivația și conflictul sunt doi termeni foarte importanți pentru modelul de management eficient și comunicarea de grup în școli. În acest studiu, acești doi termeni foarte importanți sunt examinați în curriculum integrat pentru motivația de învățare a profesorilor și elevilor din școli. Cel mai important, sunt definite teoriile conflictului și impactul lor negativ și pozitiv pentru școli. Ca un rezumat, ambii termeni pot fi folosiți în moduri pozitive pentru a dezvolta mediul școlar dacă sunt luate în considerare costurile conflictului.

Motivation and conflict are two very important terms for effective management model and group communication in schools. In this study, these two very important terms are examined in integrated curriculum for the learning motivation for teachers and students at schools. Most importantly, conflict theories and their negative and positive impacts for schools are defined. As a summary, both terms may be used in positive ways to develop school environment if the conflict costs are taken into account.

Cuvinte-cheie
conflict, motivaţie, model de management eficient, curriculum integrat, comunicare de grup, motivaţia învăţării, costurile conflictului,

conflict, motivation, effective management model, integrated curriculum, group communication, motivation learning, the costs of conflict