Articolul precedent |
Articolul urmator |
55 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:792 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4037) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (524) |
SM ISO690:2012 FIODORCIUC, Daniela. Teatrul social – o metodă alternativă de evaluare formativă a rezultatelor școlare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 103-107. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:792 | ||||||
Pag. 103-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ca urmare a schimbărilor socioeconomice şi culturale ale lumii în care trăim apare necesitatea de a aborda din altă perspectivă procesul de evaluare în educație, care trebuie să fie interactiv și motivant pentru învățare. De aceea, sunt recomandate și alte posibilităţi, nonformale, de a-i pregăti pe elevi să răspundă adecvat la schimbările societăţii. Astfel, o tehnică formativă de evaluare a rezultatelor învățării este și teatrul social, care presupune consolidarea și evaluarea cunoștințelor elevilor. Deci se face legătura dintre formalul lecțiilor predate și punerea lor în practică prin intermediul teatrului social. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie nonformală, evaluare alternativă/ formativă, teatrul social, non-formal education, alternative/formative assessment, social theatre |
||||||
|